Sabtu, 25 April 2009

aku kena kursus hari sabtu

mmmm...
entahla aku nak tulis camana
aku rasa aku kena ringankan penulisan aku
takder laa terlalu ilmiah macam biasa
lagipun blog aku ni aku tak taruk nama asal
bukan apa
aku tulis apa aku nak tulis, untuk diri aku
apa-apa pun....untuk diri aku

hari ni sabtu 25 april 2009
aku kena hadir kat sekolah. ada kursus latihan dalam perkhidmatan. nak wat camana, kena hadir la gak. bukannya apa ada dia cakap pasal eduwebtv.com jer. tapi line dia slow laaa....biasala kerajaan punya. nampak gaya lepas ni aku kena hadir ke cc kat luar.daftar eduweb dan wat kat luar jer.

malam ni kelantan vs selangor di bukit jalil...aku tgk depan tv je.....siap dengan rakaman n ada ulang tayang kalau gol yangh dijaringkan. rasa jugak nak hadir ke bukit jalil, tapi esok aku kena bertugas. paling koman pun, bini aku kena hadir bertugas.so terpaksa la tgk depan tv je..pe pun semoga red warriors berjaya. dalam padang berjaya n diluar padang pun berjaya

Tiada ulasan: