Jumaat, 4 Disember 2009

santai di LR6 (cikgu di)


assalamualaikum....saya roshidi hasan, pelajar malaysia dalam bidang muzik dan KIA di universiti of moscow, russia ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada ayah ibu saya yang berada di sering, KB, kepada mertua, kekawan n sahabat handai dengan ucapan makan lemang tu ingatlah kami kat sini...he he...dialog ni lah aku guna masa amik gambar dia. masa tu dah nak dekat majlis berbuka puasa kat LR. kebetulannya dia sorang jer masuk gambo, senyum memanjang lak tu, masa tu aku ingat pasal nak tuju lagu atau nak ucap selamat rayer je. he he. dah lama kat LR, on de way nak balik ke KB or Pasir Mas. masa aku datang LR dulu, dier la di antara yang memula aku tegur, n memula tegur aku, agak peramah n mempunyai gaya suka yang paling menarik. kalau ada anugerah lagu suka, agaknya lagu suka cikgu sidi la akan dapat anugerah juara lagu suka..he he..skang tgh sambung study lagi..selamat belajar n rabbuna maak

Tiada ulasan: