Khamis, 3 Disember 2009

santai di LR3 (matzin BP @ puaka tengah)


assalamualaikum
ni seorang lagi orla kat sek aku. namanya mohd zin junoh @bp. berasal dari pasir puteh n skang ni menetap kat laloh, kuala krai. isterinya orang sini. dah lebih 15 tahun kat sini, kira maskot LR la dier ni. masa memula aku datang sini, aku tgk dier ni la yang paling rileks. jauh dengan aku n tak kesah2 jer. tapi aku perhatikan biasanya orang yang jenis tak kesah2 ni banyak benda yang hebat. cam iceberg la, nampak kat permukaan besar tapi kat bawah lagiiiii besarrr. sampaikan kapal titanic pun leh tbelah jer langgar iceberg. dier ni cikgu pakar BM, dah berabad dok ngajar BM n seorang yg buleh aku gelar politikus tulen era lepas merdeka, tak pun era malayan union. still dengan prinsip zaman laungan hidup melayu or era gunung semanggol. memula aku bimbang gak dengan dier ni, yer la kot2 ada pertembungan cara tak nampak sebab aku tgk dier ni rileks jer. lama2 aku nampak cara dier berpk, menganalisa isu, info yg dier ada agak update n latest punyer, n paling penting jenis tak makan gu. really dengan dier la byk aku bersms or sembang isu semasa. seorang penyokong liverpool era kenny dalglish, craig johnston n ian rush lagi. skang tgh smbg blaja.....good luck

Tiada ulasan: