Sabtu, 16 Januari 2010

majlis kesyukuran dan perpisahan LR 2010

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

ikutkan hati aku, aku takkan postkan gambar ni. aku lebih senang menjadikan blog aku ni tempat meluahkan apa yang aku baca, aku ingat, aku faham dan aku curahkan dalam tulisan kat sini. tapi bila memikirkan gambar-gambar ni akan menjadi kenangan dan maybe tuan-tuan gambar ni nak amik gambar dier, aku taruk gak kat sini. ni gambar diambil semasa majlis perpisahan & kesyukuran LR 2010. buat cikgu ahmad zulkifli deraman(takder dalam gambar), tuan adira tuan ghazali, roslina rosli, roshidi hasan dan faradiza parik, terima kasih dan maaf banyak2 atas bekok seloroh selama ni. berdoalah dan beristighfarlah banyak2 pada Tuhan semoga anda sekalian meninggalkan LR dengan keampunanNYA. bersahabatlah hingga ke syurga











Tiada ulasan: